Як забезпечити створення цінності для споживача

Як забезпечити створення цінності для споживача

Уже недостатньо лише задовольняти усвідомлені потреби, компанія повинна прагнути здивувати споживачів. Для збереження лояльності споживача виробник / постачальник повинен мати на меті постійне перевищення його очікувань.

Споживач запам’ятає компанію лише у двох випадках:

- коли вона виробляє товари або послуги дуже низької якості (здоровий глузд та гумор споживача це вже не сприймає),

- а також, коли вироблені товари та надані послуги настільки гарні, що примушують покупця / клієнта застигнути (у захваті) на місці.

Здатність швидко діяти й розвиватися, задовольняючи постійно зростаючі потреби споживачів, є показником конкурентоспроможної, компетентної організації.

Але постійне утримання лідерських позицій у ринковому середовищі можливе лише на умовах постійних інновацій, які дають можливість сталого перевищення очікувань споживачів.

Якщо ринок, тобто споживач зі своїми потребами, підкріпленими купівельною спроможністю, очікує від виробника найвищої якості та прийнятної вартості (найнижчої) і строків поставки продукції (найшвидше) і ... все це одночасно, то виробники потребують відповідних комплексних управлінських підходів, що дозволять досягати конкурентних переваг у сфері створення збалансованої цінності для споживача.

Отже, якщо споживач буде у захваті від наданої йому збалансованої цінності, що відповідає його потребам та очікуванням, то ринкове завдання для компанії — створити та надати її у найкращий спосіб.

Але у прагненні здивувати споживача, виробник не повинен забувати про дотримання законних прав споживача. Споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на захист своїх прав державою, а саме:

1) відповідність продукції встановленим вимогам та її обслуговування;

2) виконання вимог безпеки продукції;

3) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію стосовно продукції, її кількості, якості, асортименту, виробника (виконавця, продавця);

4) відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості, а також майнової та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної небезпечною для життя і здоров'я людей продукцією у випадках, передбачених законодавством.

Якщо ви хочете побудувати Систему клієнтоорієнтованого управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгах:

- Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen;

- Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;

- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера.

На цих тренінгах ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Я буду рада відповісти на всі ваші запитання, надати професійні поради із питань системного та ефективного менеджменту.

Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками