Технології динамічних продажів
- 16 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Альянс-М, центр розвитку
- a-m.in.ua
- Ганна Мозгова
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
- Торгові представники
- Продавці
- Супервайзери
- КАМ
- РКАМ
- Керівники торгових відділів
Ціль заходу
- сформувати/удосконалити навички з продажу у співробітників Компанії;
- навчитися ефективно комунікувати з клієнтами для отримання бажаного результату;
- підготувати ефективні діалоги для ведення перемовин з клієнтами;
- закріпити практично отримані знання.
Програма
В результаті навчання учасники зможуть:
- Вибирати ефективну форму спілкування з клієнтами.
- Формувати потребу клієнта для продажу.
- Пропонувати клієнтам ціннісну пропозицію продукту/послуги.
- Завершувати переговори продажем.
ПРОГРАМА
1. Складові успіху бізнесу, що формує результат
- Вплив персоналу на результати діяльності компанії.
- Бізнес-цілі. Особисті цілі. Важливість особистих поглядів і потреб при роботі в Компанії.
2. Визначення процесу продажів: як відбувається продаж від людини до людини
- Що таке продаж?
- Практична вправа: «Етапи процесу продажів».
- Сім кроків продажу.
- Знання та навички ефективного продавця, модель компетенцій.
- Практична вправа: «Чому клієнти мають купувати у Вас?».
- Аналіз ситуації. Підготовка до процесу продажів.
3. Структура організації клієнта. Відповідальність клієнтів
- Піраміда відповідальності в організації клієнта.
- Типи сучасних продавців.
- Визначення структури прийняття рішень в організації клієнта.
- Ролі покупців.
4. Типологія клієнтів. Як різні типи людей отримують, обробляють, реагують на інформацію
- Тестування учасників на основі психогеометрії.
- Аналіз психогеометричних типів клієнтів. Вибір моделей спілкування з різними клієнтами.
- Оцінка потреб різних типів клієнтів.
5. Стадія продажу. Планування
- Алгоритм роботи з клієнтом.
- Структура візиту до клієнта. Аналіз інформації та формування пропозиції.
- Практична вправа: «Формування структури візиту».
6. Стадія продажу. Підготовка
- Аналіз продукту Компанії: що насправді продає Компанія.
- Технологія 4A. Розбір продукту/послуги, що надає Компанія для задоволення потреб клієнтів.
- Оцінка існуючих переваг продуктів/послуг.
- Практична вправа: «Формування ефективної пропозиції продуктів/послуг Компанії своїм клієнтам».
7. Техніка продажів продуктів/послуг Клієнтам
- Як працює SPIN? Технологія продажу.
- Ситуаційні питання: мета та приклади.
- Проблемні питання: мета та приклади.
- Залучальні питання: мета та приклади.
- Спонукаючі питання: мета та приклади.
8. Етапи продажу. Презентація пропозиції
- Технологія ХПВ.
- Точна презентація вигоди співробітництва.
- Активний діалог.
- Практична робота: «Презентація вигоди».
9. Етапи продажу. Робота з запереченнями
- Причини заперечень, чому клієнт заперечує.
- Алгоритм роботи з запереченнями.
- Практична розробка методів роботи з запереченнями клієнтів.
Додаткова інформація
Переваги програми:
30% часу – теорія: вивчення необхідної для розвитку навичок інформації, обговорення результатів, відповіді на питання, що виникають під час роботи співробітників.
Дискусії, робота у групах, обмін досвідом між колегами (робота із «живими» ситуаціями учасників).
70% часу - практика: учасники відпрацьовують навички у вправах, парах, трійках, малих групах, презентують результати перед усією групою. Практичні завдання побудовані на реальних ситуаціях із поточної роботи учасників.
Програма розрахована на: два тренінгових дні з 10:00 до 18:00.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.