1. Особисті якості у переговорах Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника; Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати; Емоційна компетентність; О…
Програма online тренінгу Тільки про головне! Концентрована практика, до 80% опрацювання реальних ситуацій! Ми завжди готові адаптувати програму до Ваших потреб з урахуванням стратегічних цілей розвитк…
Ввод по правилам / і теорії по дикції Розігрів артикуляція Дикція ( основні розігріваючі звукосполучення ) Вправа асоціації ( звукові, словесні, образні ) на відпускання контролю, спонтанність , образ…
15.05.2024 — 16.05.2024Київвул. Бульварно-Кудрявська, 49/13, м. КиївНаступні місця та дати
Одна чи дві години в атмосфері школи, спілкування з нашими тренерами та адміністраторами дасть вам можливість відчути - чи ваше це місце? Чи хочеться повернутися сюди та довіритися саме цій команді? П…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…
Програма тренінгу "Ефективні продажі"у м.Львові Дати - 17 травня ( 11.00 -18.00 год) Програма навчання: Модуль 1. Ефективні переговори.Типи Клієнтів Критерії ефективних переговорів Якості та навички е…
За 2 місяці інтенсивного навчання ви Проведете аудит свого переговорного стилю. Сформуєте програму прокачування переговорних умінь Навчитеся готуватися до переговорів. Дізнаєтесь, як посилювати свою п…